Hybridni auta
Jaroslav Lukesh
lukesh@seznam.cz
Středa Září 17 13:39:28 CEST 2008
Přesně tak, ještě kdyby se rotor integroval do disku kola, tedy otáčel by se
vnější plášť motoru a vnitřní by stál, nebo by to vypadalo podobně jako
bubnová brzda. Jestliže takový motor má mít výkon >10kW RMS, tak se
velikosti bubnové brzdy budeme muset vzdát a opravdu buďto změnit uchycení
kola, nebo jej integrovat do disku i s brzdou - tady by stačila i bubnová,
elektricky ovládaná.
Normální brzdy by skutečně mohly být menší, protože by sloužily jen na
dobržďování případně jako pomoc pro prudké zastavení.
Tím se velmi zjednoduší i řízení i celková konstrukce, takže cena HW auta by
byla výrazně menší, než současného se spalovacím motorem.
----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
Je tady ta myšlenka co kolo to jeden elektromotor - jen je natolik
revoluční, že se do toho nikomu moc nechce.
Další informace o konferenci Hw-list