Hybridni auta

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Září 17 13:39:28 CEST 2008


Přesně tak, ještě kdyby se rotor integroval do disku kola, tedy otáčel by se 
vnější plášť motoru a vnitřní by stál, nebo by to vypadalo podobně jako 
bubnová brzda. Jestliže takový motor má mít výkon >10kW RMS, tak se 
velikosti bubnové brzdy budeme muset vzdát a opravdu buďto změnit uchycení 
kola, nebo jej integrovat do disku i s brzdou - tady by stačila i bubnová, 
elektricky ovládaná.

Normální brzdy by skutečně mohly být menší, protože by sloužily jen na 
dobržďování případně jako pomoc pro prudké zastavení.

Tím se velmi zjednoduší i řízení i celková konstrukce, takže cena HW auta by 
byla výrazně menší, než současného se spalovacím motorem.

----- Original Message ----- 
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>

Je tady ta myšlenka co kolo to jeden elektromotor - jen je natolik
revoluční, že se do toho nikomu moc nechce.




Další informace o konferenci Hw-list