Hybridni auta

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Září 17 13:05:37 CEST 2008


Nejsem ted moc na netu a kdyz tak zrovna neni cas cist konferu. Jen k 
tem bateriim.

Soucasne LiFePo baterie (treba A123 - udajne jsou pouzite 
nanotechnologie na vyrobu elektrod) maji naprosto minimalni samovybijeni 
takze nechat stat auto treba mesic neni problem.

Jsou schopne se nabit behem cca 15 minut, W/kg maji zhruba stejnou jako 
Lion a jsou schopne dodavat velke proudy 20-30C bez nejake ujmy. Navic 
je to velmi mlada technologie urcite se bude rozvijet.

Takze zbyva jen vymyslet jak do te baterky nastouchat ty kWh tak aby se 
to dalo prenest (konektor) a take aby se nemusela na tech 15 minut 
vypnout pulka mesta od elektriky.

Ty A123 nejsou zadne vysnene baterky - modelari je uz pouzivaji jako 
prakticky standardni reseni a DeWalt je montuje do svych cajku.

Radek Vicek

Pavel Kadečka napsal(a):
> Elektromobily mívaj nezávislý topení a jako palivo je tam třeba nafta.
> 
> BTW to pojedu takovou dálku jen proto, abych to na konci votočil a jel
> zpátky? Dyk tam stejně jedu za nějakym účelem, tak jen nezapomenout na
> parkovišti připojit na nabíječku ;)
> 
> Pavel Kadečka.
> 




Další informace o konferenci Hw-list