Hybridni auta

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Září 17 13:02:40 CEST 2008

To najede běžnej osobák po městě, mimo města je třeba počítat 700-1200km na
nádrž. Abych to podložil, tak mám benzín 2.0 a když jezdím pouze po městě,
tak najedu okolo 550km, když jedu dálkovou trasu, tak 770km je minimum, když
se jede po dálnici cca 120km/h, když by se jelo pomaleji (například po
okreskách), tak to bude ještě víc.
Takže když to vezmeme kolem a kolem, tak můžu víceméně dojet 2x Praha - Brno
a zpět bez tankování, s elektromobilem, který by dojel pouze 300km bych to
kolečko nezvládl ani jednou.