Hybridni auta
petrkubac
petrkubac@802.cz
Středa Září 17 10:19:19 CEST 2008
> Dobijeni baterek se da resit i jinak nez u benzinek, dobijeci stanice
> se vejde treba do vlastni garaze nebo do parkovacich hodin na ulici.
> I kdyz tady bude problem asi s prikonem, dobit takovych 200 kWh pres
> noc je na domovni rozvody docela napor. Jestli to bude delat kazdy
> tak to znamena uplne nove zadratovat vsechna mesta.
Podle mne otazka dojezdu elektromobilu se da resit uplne jinak a daleko
komplexneji
Predstavte si ze treba vsechny sloupy verejneho osvetleni ve meste maji na
sobe napsane cislo - vy poslete SMS s timhle cislem za 5minut dojede k tomu
kandelabru roboticky taxik, ktery se dopsud nekde dobijel v garazi vy
nasednete, natukate cislo konta a cil cesty a taxik vas tam doveze (a strhne
si prachy), pak vystoupite a vice vas nezajima - roboti se (tradicne) chovaji
slusneji nez lidi, takze doprava je plynula vsichni jedou na maximu povolenem
predpisy, dodrzuji vzdalenosti a WIFINou se predem informuji - klasicka -
gaunery provozovana taxisluzba pochopitelne uz neexistuje, verejna doprava
jako tramvaje a metro v omezene mire ano. Jedini kdo maji obcas pravo ridit
volantem jsou hasici, a sanitky (policajti ne pro ty jsou i dnes predpisy moc
slozite).
Mezimestska doprava se deje vlaky, ktere jsou elektricke, robotizovane, mensi
rychlejsi a jezdi v castejsich intervalech - ktere diky naprogramovane kazni
robotu a vzajemnem WIFI informovani neni problem dodrzet rozestup vlaku na
zeleznici treba 10 - 15 minut i bez signalizace kolem trati a pri rychlostech
ve stovkach KM/H.
Tohle je podle mne progresivni reseni, bohuzel spise pro obyc. lidi, nikoliv
pro chudaky, kteri jak nejedou z prace 200 na cervenou tak s nimi v doma
posteli nic neni.
Zdravi Pert Kubac
Další informace o konferenci Hw-list