Doporucte osciloskop?

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Září 17 10:01:11 CEST 2008

Presne tenhle Rigol vlastnim a je to jak rikas. Jen s jednim drobnym
detailem, ze 512k pameti na kanal je neskutecne hodne proti 4k na kanal
u zde opevovanych Teku z rady TDS2xxx. Vim ze 512k neni mnoho (v praci
pouzivam Teka DPO7254 s nejakym nechutnym cislem v M u udaje pameti),
ale v dane cenove je to podle meho nazoru maximum dostupneho i co se
tyce ostatnich parametru. Kdyz nekdo napise ze analog je obecne lepsi,
tak je to dukaz ze nevidel v akci treba toho Teka ze 7 rady nebo lepsi
LeCroye.
Generalizovat jestli analog nebo digital se neda. Me osobne je analog
temer k nicemu. Nevim proc maji lidi potrebu se divat na 2GHz nosnou na
osciloskopu. Jednorazove deje v teto oblasti resi malokdo.

Ostatne dnes mi prislo oznameni ze LeCroy se vrhnul na Low-low-endy
(WaveAce). Ceny by mely byt od 900EUR.
http://www.lecroy.com/tm/products/scopes/WaveAce/?id=7DVW37P1AR61UCKKJNBB&cid=996

Tosa