Hybridni auta
Kubat Tomas
tomas_k@comap.cz
Středa Září 17 09:51:57 CEST 2008
ani na lih se jezdit neda ... neni ho kde "vypestovat" ..
tomik.
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of petrkubac
Sent: Wednesday, September 17, 2008 9:45 AM
To: HW-news
Subject: RE: Hybridni auta
> Co¾ asi bude tro¹ku problém, proto¾e ty baterky pravdìpodobnì
> nebudou vá¾it pár kilo ale spĂÂą pár desĂtek kilo. NavĂc
> výrobci se urèitì nebudou dlouho ochotni dohodnout na nìjakým
> standardu, takÂľe je tøeba poèĂtat s nevymìnitelnou variantou,
> ostatnì kromì toho, Âľe auta jezdĂ na benzĂn/naftu, nejsou dneska
> ¾ádnĂ˝ zamìnitelnĂ˝ dĂly mimo koncerny, vìtÂąinou nesedĂ ani
> taková blbost jako je rozteè ¹roubù na kolech.
Nedavno jsem sledoval vec, ktera se vubec nedostala do nasich medii WolksWagen z nejakych duvodu nechtel povolit provozovani svych aut na palivo s vetsim obsahem lihu nez 15% - Brazilska vlada prohlasila, ze ma otestovano ze jejich auta jsou schopna jezdit na daleko vetsi podil lihu a pokud WW nepovoli nedostanou jejich auta homologaci pro provoz v Brazilii - do 14 dnu bylo po problemech - tedy az pujde do tuheho tak by mela EU prohlasit - bud se pripojite ke standardu vymenitelnych baterek, nebo si prodavejte auta
Papuancum - aspon v tom by mohla byt EU uzitecna.
Osobnì si myslĂm, Âľe se døĂv pøejde na spalovánĂ
> nìèeho jinĂ˝ho, tøeba vodĂku
Spalovani vodiku je marketingovy podvod automobilek aby mely kam uhnout pred tlakem EKO pozadavku a pritom nemusely menit zavedenou technologii - v soucasnosti se vodik vyrabi tepelnym rozkladem zemniho plynu....
Pokud by se vyrabel elektrolyzou jsou pri tom 60% ztraty energie, kdyz to znasobime 60% ztatami pri vyrobe elektriny je lepsi jezdit na drevoplyn jako po valce.
Zdravi Petr Kubac
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz Hw-list@list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Daląí informace o konferenci Hw-list