OT: predplatena tel. karta v CR

JD jirkonf@seznam.cz
Úterý Září 16 19:48:09 CEST 2008

Zdravim,
ja bych sel do Vodafone, aspon me pripadne jako relativne nejsolidnejsi v
jednani se zakaznikem, ale uz je to dlouho co sem s nima musel neco resit. S
netem nevim, sem prave na Netboxu takze nemam potrebu to resit.

Hlavne maj podle me nejmensi sklony k praktikam ala cena na letaku je jen
castecna, rychlost pripojeni az 1000000Mbit, no vsak to vsichni zname...

Taky dovolat se na operatora mi nikdy nedelalo potize (nezazil sem dlouhe
cekani), ale to sem mel mozna jen stesti. Mam od nich ten tarif kde je za
12Kc mensicne 40 free minut do vodafonu, sms kolem 1Kc, volani jinam 12 (to
je sada), do vodafone po prekroceni tech 40min pak 6Kc. Nevim jestli to de
este ted zalozit, ale kdyz sem to zakladal ja tak to meli na webu pekne
zasity, ale kupodivu nebyl zadny problem s prechodem na tenhle tarif z
predplacenky - operator mi doporucil dobit kredit aspon na 1000Kc (protoze
chcou 1000Kc jako vratnu zalohu, ktera se asi po pul roce vraci) a pak
zavolat znovu, pote mi to rovnou prepnul, kredit co tam zbyl nad tech 1000Kc
pouzili k uhrade 1. vyuctovani. Suma sumarum krom dobiti toho kreditu sem
nikam nemusel ani chodit, nikdo me nepremlouval ze urcite budu chtit lepsi
(=drazsi) tarif, proste udelali co sem chtel bez bytecnych nesmyslu. I proto
nemam duvod ten pausal rusit i kdyz nam firemni telefon (12Kc mesicne me
nezabije a tusim ze ten tarif muze mit kazda osoba jen jeden a jednou, i
kdyby nic tak do nejakeho GSM nesmyslu co sem tam posle SMS se to hodi,
clovek nemusi hlidat ze uz mu propadne kredit a prestane to chodit).

JDrozd
---