Eko elektrarny

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Úterý Září 16 17:21:35 CEST 2008

Zkuste navstivit jakoukoliv vetsi cisticku odpadnich vod ve mestech.
Maji obrovske nadrze, a v hale nekolik generatoru, ktere dokazi pokryt
50% elektricke spotreby samotne cisticky.

Ale me vzdy fascinuje u techto reseni jak z potravin delaji energii, ty
potraviny a  efektivita jejich produkceprameni diky rope a jeji nizke
cene ve srovnani s rucni kosou atd...
jakmile dojde ropa, tak nebude co jist , tim padem by byla sebevrazda
takto vyrabet energii (jako napriklad spalovani psenice) , pokud to bude
bioodpad pak nemam nic proti,  je to muj pohled na vec ;-)

LK