Tvorba PCB a KiCad (bylo Eagle)

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Úterý Září 16 08:35:45 CEST 2008

Já Kicad pro hobby používám také. Prostě nakreslíte pár desek a zvyknete
si. To nakonec platí pro všechny tyto programy. Začínal jsem na na DOS
ORCADu, používal jsem v práci Formicu, zkoušel jsem i Eagle - každý má
to ovládání trochu jiné, ale dá se na něj zvyknout. Co se týče knihoven,
stejně se nevyhnete kreslit si vlastní součástky a není to tak moc
práce. Co mi na Kicadu vadí, že neumí autoinkrementaci reference. Je to
ale Open-source, tak by se to nechalo dodělat.
Mrazík