OT: Cistotarska slovotvorba v nasom povolani, bolo: P__esný p__eklad názvu LHC ?

Jakub Ladman ladmanj@ontrack-web.com
Úterý Září 16 11:11:17 CEST 2008

Zajímavé, já tam žádný sex neviděl, to by mne zajímalo odkud si ty kategorie
ten fw tahá.

Jakub Ladman
PS: Ještě že jsem si sám sobě správcem sítě.

Jakub Ladman
On-Track s.r.o.
Drtinova 2a
150 00 Praha 5