Tvorba PCB a KiCad (bylo Eagle)

petrkubac petrkubac@802.cz
Úterý Září 16 10:14:13 CEST 2008

> Skutecne jste si zvykl a neprijde Vam to ovladani silne neprijemne ?
> Ja jsem se uprimne snazil cele odpoledne (Vas prispevek me velmi
> optimisticky naladil), ale pripada mi to totalne user-unfriendly.
> Mozna to chce delsi cas, ale nepamatuji si, kdy jsem byl naposled
> z ovladani nejakeho okenkoveho SW tak mimo.

Na Kicad jsem prechazel z Ferdy Mravence verze 3.5 - pres nestastnou  a
kratkou odbocku na Eagle - ovladani Kicadu mi prislo mnohem vice - "ve stylu
Ferdy" nez Eagle - a muj soukromy dojem Kicad a Eagle jsou dva ruzne svety,
takze pravdepodobne komu vyhovuje jedno nevyhovuje druhe atd.

Otazka Source repository atd.... je uplne mimo mne u mne "source repository"
ma podobu adresaru JARO_2008, Podzim_2008 a jejich podadresaru - hruby
primitivismus cloveka co dela 2-3 desky rocne ....

Zdravi Petr Kubac