Tvorba PCB a KiCad (bylo Eagle)

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Úterý Září 16 09:23:48 CEST 2008

Pouzivam ho, nedelal jsem nic velikeho, zatim jen dvojstranku a bezna
bizuterie. Manual jsem az tak moc nepotreboval. Zvyknout se da. Velmi
ocenuji support forum. Je hodne zive,  odpovedi vetsinou ten samy den. Sice
jsem tam jeste o radu nezadal, ale kdyz to clovek po ocku sleduje, tak se
priuci. Autori jsou ochotni implementovat rozumne pripominky...

PK