[OT] Servis klimatizace - unik

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Úterý Září 16 08:12:17 CEST 2008

Zdravim, mam uz rok experimentalni klimu SENCOR SAC2400 pripojenou na
deskovy vymenik a do podlah, v lete jsem zjistil unik v jednom ze
sroubovanych spoju, maly ale prece (podle mastneho fleku na zdi), utahovani
nepomahalo, takze jsem to musel resit radikalneji. Zjistil jsem, ze neni
problem nahnat chladivo do vnejsi jednotky a tu uzavrit, nakonec je venku
takova zima, ze tam skoro vsechno bylo, opravil jsem spoj a doplnil asi
300g, (neuteklo vsechno, fungovala ale s malym vykonem), asi to jeste kapku
bude chtit, uvidim, az se ochladi.
Co me zajima je, jak se asi na naplni R407C projevila dlouhodoba destilace,
chtelo by to vymenit celou napln, nebo je mozne, ze ty slozky utikaly nejak
symetricky? IMHO funguje normalne, celkovou napln odhaduju na 1.5kg.