LCD televize Xoro

JD jirkonf@seznam.cz
Pondělí Září 15 16:27:50 CEST 2008

OK, ten test sem myslel takhle:

veme se obrazek - treba nejaka fotka v rozliseni treba tech 1024x768 (vetsi se
pripadne zmensi), fotka ma takovou kompresi, ze vypada normalne na LCD i CRT,
tj NEJSOU VIDET CTVERECKY KOMPRESE i kdyz se podivate zblizka. Toto je treba
00.jpg. Pote se fotka otevre treba v irfanu nebo necem co ji umi znovu ulozit
jako .jpg a zmenit stupen komprese. Tim se vytvori dalsi "komprimovanejsi"
soubory (treba 01.jg, 02.jpg). Otevre se vzdy 00.jpg, da se ulozit jako jpg a
pridava se na kompresi (resp. ve vetsine softu se ubira qualita).

Potom se nastavi na kompu 1024x768 a ty fotky se nechaji zobrazovat ve
fullscreenu, tedy 1:1 (100%). Na LCD by mela byt ta komprese videt driv nez
na CRT, tedy kdyz si vytvorite treba 01-10.jpg (01 velky soubor, mala
komprese, 10 maly, velka komprese) tak na LCD uz budou ctverecky patrne treba
u 04 a na CRT je uvidite az u 06.

Samozrejme misto prikladu "1024x768" je velmi vhodne pouzit fyzicke rozliseni
LCD a dale je vhodne mit oba monitory se stejne velkym obrazem.

Hledat kdy zacne obraz kostickovat pri zoomu by byl asi nesmysl.

JDrozd

---