Doporucte osciloskop?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Neděle Září 14 21:47:11 CEST 2008

V každém případě vám doporučím zvážit nákup DSO, pokud vás k tomu nevedou
ryze účelové důvody, tak je lepší analogový. Na DSO nelze změřit vše co na
analogu, na druhou stranu lze na něm dobře vyhodnotit šmajdání PLL smyčky.

----- Original Message -----
From: <j.Krajinka@seznam.cz>

Pomalu zjistuji, ze v elektronice se bez osciloskopu neobejdu a zacinam
zvazovat jeho nakup. Me financni moznosti nejsou neomezene, ceny v CR mi
pripadaji docela ustrelene, tak zvazuji dovoz USA, Cina ci tak neco. Nicmene
si nejsem zcela jist, ze se v problematice dostatecne orientuji , chtel bych
proto pozadat o nastin toho pocem se poohlednout a cemu se vyhnout. Ma
predstava je sirka pasma 100 az 300MHz (na vic urcite mit nebudu finance),
nicmene i zde narazim na stoje s ruznym Real-time Sample Rate od nejakych
400 MSa/s do nekolika GSa/s, je mi jasne, ze vice je lepe, ale nedokazu
odhadnout zda je 400MSa/s malo ci to az tak nevadi. V nabidnce jsou DPO s
mono i barevnym LCD , nedkazu posoudit jak dalece je color vyhodnejsi. Videl
jsem kombinace DPO + log. anal. coz se mi libi, ale opet nevim zda je to
dobra volba. Ma cenu poohlizet se po meneznamych znackach cinske ci obecne
dalne vzchodni provenience, ci se soustredit na zavedene znacky?
Zkratka poradite jaky novy ci poizity DPO ci kombinace DPO+log.analyzator
poridit v cene 1000-2000$?