MM5450/51 nebo ULN2003/2803

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Září 14 20:35:57 CEST 2008

A ten MM znesie napatie ktorym krmite jeden segment (apropos, kolko to je)? A poberie aj ten celkovy prud, t.j. toho pol amperu, do zemnej/napajacej nohy? (nechce sa mi hrabat do datasheetu a uz sa ani nepamatam ci je to source alebo sink) A ako sa meni ubytok na segmente s teplotou?

Tie ULNxxx su trocha overkill, ale znesu vela (v posledom case som ich dost vela menil ale vzdy islo o nejaky blesk v blizkosti... :-) ); ja osobne by som do MM5xxx uz nesiel: ak ide o nizke napatie, su aj ovela lepsie obvody na danu temu; ak o vyssie, tak trebars aj tie ULN ale treba si vsetko dobre zratat.

wek