Pomoct s rozbehnutim web kamery - znate nekdo iCanView110W?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Září 14 19:33:45 CEST 2008

Zdravim,

mel bych nalehavou prosbu, ktera navic specha. Dostal jsem na rozbehnuti
kameru, kterou jsem dostal na pokusy zda se mi ji podari nejak
rozbehnout (bohuzel mam na to maximalne dva dni) - nejsou k ni zadne
dokumenty. Je to podle vseho celkem draha kamera nebo ve sve dobe urcite
byla - ma ovladany zoom, clonu, externi vstup pro video, mikrofon, wifi,
RS485 atd..
Pokud se mi podari ji rozjet tak mam nadeji pripadne nejake levne
odkoupit pro me meteostanice.

Pokud byste mel nekdo nejake zkusenosti poznatky s timto typem dejte mi
prosim vedet. Prosim nepiste mi, ze na to stacil google - ja se ted
samozrejme pustim do hledani informaci, ale pokud by nekdo neco vedel
primo tak mi to moc pomuze.

Camera je oznacena iCanView110W a zde jsou nejake fotky:

http://www.cncnet.info/work/web_kamera/

Dekuji za pripadne informace.

Radek Vicek