Umela hmota? Teplo izolujuici? Obrabitelna? Levna?

Bc. Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Sobota Září 13 12:00:25 CEST 2008

Zdravim,

Nenasel jsem zatim nic k tepelne vodivosti, jeste pohledam...

M.P.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Saturday, September 13, 2008 8:58 AM
To: HW-news
Subject: Re: Umela hmota? Teplo izolujuici? Obrabitelna? Levna?

Textit (texgumoid)?

použití: výroba ložisek, ozubených kol, obložení kluzných částí lisů,
hoblovací stroje a rámové pily, odolnost vůči slabým kyselinám i při
vyšší teplotě umožňuje použití jako konstrukčního materiálu při výrobě
strojů a zařízení na výrobu syntetického hedvábí a galvanického pokovování.

Ale polystyren to samozrejme neni...

Radek Vicek