Ucinnost transformatoru bylo Trafa od SOS?

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Sobota Září 13 01:22:43 CEST 2008

Máš pravdu, tohle by šlo zjistit pokud by jsi měřil napětí pomocí měřícího
transformátoru napětí ještě před oddělovacím trafem. Dnes je již  za
rozumnou cenu ve výprodeji.  Ovšem je otázka jestli sítí neteče díky
počítačům nějaký rušivý ss proud a nepřesytil by i jej.

Zdeněk