Něco nejen pro modeláře ...

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Pátek Září 12 22:29:28 CEST 2008

samozrejme je to hracka. Vzdyt jsem mel v ruce jen par dvoukanalu a to
se ani hrackou neda nazvat, ted se ucim na simulatoru.
Jde mi jen o kravinku s kterou zabiju cas a vycistim si hlavu. I kdyz
kdo vi co se z toho vyvine, mozna konicek jako prase;)

S pozdravem

quasimodo
www.obchodpc.cz
731 84 84 84