[OT] Cim natrit ocel, aby byl nater co nejvice mechanicky odolny?

Pátek Září 12 21:56:52 CEST 2008

V bývalém podniku (před 18 lety) chemici testovali barvy pro použití u
dráhy. Tehdy jako nejlepší vycházely polyuretanové barvy. Kapka barvy na
parapetu byla i po 15 letech stále stejně lesklá a držela perfektně. S
epoxidovou barvou jsme měli špatné zkušenosti při ochraně tišťáků v
agresivním (alkalickém) prostředí. V barvě se časem nadělaly mikrotrhlinky
(aspoň tak mi to vysvětlovali chemici), zmatněla a nasák se do toho ten
bordel ze vzduchu - začaly se objevovat svodové proudy.
Anděl

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, September 12, 2008 11:45 AM
Subject: Re: [OT] Cim natrit ocel, aby byl nater co nejvice mechanicky
odolny?

Urcite nejakou dvouslozkovou epoxidovku. Ja mam kamarada co je majitelem
firmy co barvy vyrabi a i vyviji http://www.barvy-viton.cz

Ted mi dal na nater zelezne konstrukce pod kolektory ZG13 tak pak
poreferuji:
http://www.barvy-viton.cz/epoxidove-a-epoxiesterove/46

tahle barva je i na cerstvy zinek, hlinik a i mirne save materialy jako
je beton.

Nektere epoxidove natery jsou opravdu brutalni drzaky.

Radek Vicek