Zenerky - nefunkcni, mereni atd..

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pátek Září 12 19:22:43 CEST 2008

Hezky vecer,

    u toho zdroje co mam na stole je tomu tak urcite je, protoze se mi
podobnym "merenim" podarilo nejake diody uz znicit. Od te doby si davam
pozor. Je to zdroj s MAA725 (skutecne, sama jsem ho tam dala kdyz ten
originalni umrel) od Metexu. Takovy ten veliky pristroj se zdrojem,
citacem, generatorem a multimetrem. Mam celkem dva. Ten stary je trvale
zkratuvzdorny a temer neznicitelny. Ten novy odesel behem nekolika
sekundoveho zkratu a musel jit do opravny (zaruka) od te doby jsem
nemela nervy na podobny pokus.

    Takze ne tom neco bude. U stabilizatoru napeti jsou na vystupu
kondenzatory ty tu spicku vezmou na sebe. Tolik tedy me teorie. Ale je
patek vecer a jsem jsem moc ospala a tak mi to mozna uz nemysli. A mozna
ten nador v hlave zacina mit nejake nasledky na usudek :-)

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz