AVR mega 8, timer1, zmena stavu OC1A vystupu

Tomas Chvatal tchvatal@ezop.cz
Pátek Září 12 17:56:09 CEST 2008

>A neni to tak, ze pri CTC (WGM10:13 = 0x4) se PWM ovlada pomoci _obou_ OCR1* registru?

O tom nevim - ctc v mem pripade by nemelo generovat PWM. Jen pri shode nahodi (nebo podle nastaveni shodi nebo neguje) vyvod OC1. Takze max. generator se stridou 1:1.

Nastaveni TCNT1 jsem jen konstatoval. Nic proti tomu nemam. Ale take nemam s avr zadne zkusenosti, tak se ptam jestli
me zadani neresit jinak a elegantneji.

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.