Zenerky - nefunkcni, mereni atd..

JD jirkonf@seznam.cz
Pátek Září 12 17:56:28 CEST 2008

Musim souhlasit se Sasou, ja si taky par zenerek odstrelil napojenim na zdroj
s nastavenym omezenim na par mA. Mam nejaky digitalni Motech a kond na
vystupu je, zenerku spolehlive odstreli. Resenim je vypnout zdroj pomoci
tlacitka na vypinani vystupu (ma displeji zobrazi neco jako output off, zdroj
bezi, ale vystup je odpojen), pak pripojit ZD (predtim vybit kond), zapnout.

JDrozd

---