Re: [OT] Cim natrit ocel, aby byl nater co nejvice mechanicky odolny?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Pátek Září 12 15:03:36 CEST 2008

Kdyz tu je toto tema, pridam se s par dotazy.

Existuje nejaka literatura, idealne v ele podobe kde by se clovek docetl
jak spravne natirat respektive strikat veci?
Zkratka nejaka kniha o natirani, doporucene postupy, doporucene druhyt
barev atd.

Cim strikat stredni plochy tak kolem 0.1m2? Kdyz vezmu klasickou strikaci
pistoli tak vice nechutne drahe barvy spotrebuji na "zapatlani" pistole
+ nadoby na barvu nez na nastrikani plochy. Airbrush je na to zase maly.

Radek Vicek