[OT] Cim natrit ocel, aby byl nater co nejvice mechanicky odolny?

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Pátek Září 12 12:10:08 CEST 2008

Prodejny barev a laku mají epoxidove barvy docela bezne.
Tedy zakladovou asi S 2300 a vrchni třeba S 2321. Tuzidlo S 7300. Epoxidove NH byvaji ale "krehci" (coz neodpovida Vasemu pozadavku) a také nektere nemaji rady povetrnostni podnimky ("kriduji").
Pokud nejde tolik o cenu, doporucuji polyuretanove NH (klidne na epoxidovy zaklad).
Petr