LHC: druhy beam presiel

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pátek Září 12 08:30:27 CEST 2008

Tak je klidne mozne, ze jsem to s tou formulaci prepiskl, to se mi
obcas stava. Ale bavam se ze ne prilis. Bez zakladniho vyzkumu uz
dlouho nove technologie vyroby chipu chrlit nebudeme, alespon si to
myslim, tematice vyroby chipu (materialy, technologie) zase tolik
nerozumim.
Nyni k tem algoritmum. Algoritmy ktere se pouzivaji jsou ve svem
puvodu starsi nez internet a stale se zkoumaji a vymysleji nove,
nicmene narust naroku na zarizeni je tak velky, ze samotne vymysleni
algoritmu nestaci. Navic ve svem poslednim prispevku jsem mluvil o
zachovani statusu quo a tedy jen o routovani. Problem ale je, ze
spousta lidi ocekava, ze internet se bude rozvijet. Ze proste za par
let uz nebude mozne, aby nejaky pedofil s australie premlouval pres
chat vasi osmiletou dcerku - radeji nebudu psat k cemu. A to znamena
dalsi naroky na vykon (zde jen pripomenu Thomson publikoval svuj
clanek o vyhledavani regularnich vyrazu v roce 1968 a tato tematika
neni s pohledu bezpecnosti na sitich stale jeste uzavrena). Takze
spolehat na to, ze najednou dojde k teoretickemu prulomu v oblasti
algoritmu je podle mne prilis nebezpecne - pokud uz tedy nejaky
prulomovy agoritmus nemate v supliku :-) Takze pokud si prejeme
zachovat stavajici internet a jeho rozvoj alespon tak jak probiha
nyni, tak proste narust vykonu alespon tak, jak jej predpovida Mooruv
zakon je nutny.

Galloth