Vyhlazovaci kondenzatory pro zdroj 24V/50A

Čtvrtek Září 11 22:28:38 CEST 2008

Teď zrovna mám na stole tišťák na 12 cestný usměrňovač 60V 70A. Proud jedné
fáze lze ještě přenést běžnou wago svorkou, na desce je 70um fólie a jsou
tam i SMD součástky :-)) pásky Cu 16x3 pro výstup a pro tlumivku pájené
klasicky na pastu a přetavením. Pro usměrnění jsou tam 3 kostky 35A s
drátovými vývody. Až to dodělám, můžu udělat fotku. V GM (a snad všude) mají
výprodejní "chladiče pro CPU" za 25 Kč. Na tyhle účely jak dělané, s
větrákem to uchladí přes 100W.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa@zirafoviny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, September 11, 2008 4:12 AM
Subject: Re: Vyhlazovaci kondenzatory pro zdroj 24V/50A

Hezke ranko,

    trafa to budou POBS2 zapojena na paralelni chod. Jak je videt, tak
asi nepujde jen tak udelat zdroj pro plny vykon, ale neco z toho snad
dostanu. Zapojit tri, nebo spise sest, traf na 3f mne nenapadlo, ale je
to velice dobry napad, dekuji :-) Tech traf by mel byt totiz dostatek a
nejsem limitovana ani prostorem, no castecne jo, ale co se vejde do
laborky, to je v poradku.

    Zdroj ma slouzit jako nahrada za baterie, ale myslim si, ze tech 5%
by menici nemuselo vadit. A kdyz mu to bude vadit, tak to poznam a pak
uvidim. Nejake velike kondenzatory tu nekde jsou. Ale jsou stolete...
snad budou jeste v poradku. Jsou velike jak elektricky, tak mechanicky.
Vice nez co jineho pripominaji gumovy granat na hazeni :-)

Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz