Re: [OT] Tlak v PB flasce?

k.novo k.novo@seznam.cz
Čtvrtek Září 11 22:03:12 CEST 2008

Neberu bozi jmeno nadarmo a nas kocour se vali na zadech, chrape, tzn. chytani se za cokoliv mu je ukradene. :-)
Presto nechapu co ma fakt, ze je PB kapalny a O2 plynny spolecneho s tim jak presneji podle jake metodiky se uvadi vstupni tlak u  ventulu pro dany plyn.
Ostatni viz. muj predesly pispevek.

>Paneboze, kocour se chyta za hlavu :)
To je z prosteho duvodu, u propan-butanu se jedna o zkapalneny plyn,
a ten tlak je tlak nasycenych par ve zbylem prostoru, zatimco kyslik
je pri 25C nezkapalnitelny, tudiz je cely objem jen stlaceny plyn.

Danhard