[OT] Tlak v PB flasce?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Září 11 21:46:33 CEST 2008

U redukcaku je to maximalni tlak, protoze redukcaky obvykle musi
fungovat od tlaku nepatrne prevysujiciho vystupni tlak az po jmenovity
tlak. V te propanbutanove lahvi tlak kolisa s teplotou a celkove klesa
jak se plyn spotrebovava protoze nejdriv odchazi hlavne propan a
zustava tam vic butanu ktery ma nizsi tlak par. Ukolem redukcaku je
zajistit konstantni vystupni tlak (cili ve spojeni s tryskou
konstantni prutok) i pri kolisani vstupniho tlaku.

Ales Prochaska