LHC: druhy beam presiel

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Čtvrtek Září 11 13:06:20 CEST 2008

Jeste si zapomnel mezi plakaty a shanenim techniky uvest nalezite
pokarani stran veci autorskych prav. :-P
Ty chlebicky sehnal nekdo ani nevim kdo, do ted jsem se to nedozvedel,
ale na pristi setkani je uz zvladnu zaridit sam.

Jinak vyuziji teto prilezitosti k jedne otazce. Byl by tu nekdo jiny
ochotny se ucastnit naseho cyklu seminaru?
Chteli bychom sobe i studentum FEKT VUT prinest trosku informaci z
"vnejsiho" sveta, takze cokoliv co by se mohlo hodit z praxe,
jakehokoliv oboru. Meli jsme prednasky z ruznych firem o jejich praci
(Skoda, Htest, Tektronix, Freescale a milion dalsich), soucasti byva i
prostor pro "naborarskou agitku", takze i pro firmy to nemusi byt ztrata
casu. Vse se da domluvit. Sam za sebe bych chtel Usporadat do konce roku
seminar s Baluem a mam rozjednanou prednasku od ceskeho distributora
Altium Designeru. Mozna se jeste pripojim sam s necim o German Aerospace
Center, ale nevim jestli budu mic poradne co vykladat. Kazdopadne bychom
meli zajem o kohokoliv kdo ma co rict jak studentum, tak i profesorum
apod. Obvykle se spousta lidi boji ze na univerzite bude vyzadovana
vysoka odbornost, ale chce si to uvedomit, ze spousta lidi na skolach
zije prevazne v teorii (ne zas tak moc jak se vetsinou predhazuje), ale
kazde osvezeni v podobe informaci z provozu firem, vyvijenych zarizeni
apod. jsou pro nas zajimave a cenne. Na druhou stranu muzeme usporadat
seminare pro stredni skoly (klidne i vyjezd), pokud bude mit nekdo
zajem. Muzeme rict co se na univerzite dela, jak to funguje a nalakat
studenty. Vim ze tu nekolik lidi ze strednich skol je, takze klidne
dejte vedet.
Svoji prosbu jeste jiste zopakuji, ale za kazdy ohlas co nejdrive budu
vdecny. Je tu i par kolegu od nas, takze mne mohou pripadne doplnit nebo
opravit.
Diky za pozornost

Tosa = Petr Tosovsky
Ustav radioelektroniky, Fakulta elektrotechniky a komunikaci, Vysoke
uceni v Brne
Optical Communication Group, Institute of Communications and Navigation
Oberpfaffenhofen, German Aerospace Center Wessling