Prieskum spotreby v domacnosti, bolo: znovu Solarni clanky

Jozo svk421@zoznam.sk
Čtvrtek Září 11 13:00:41 CEST 2008

> Přemýšlel jsem to postavit kolem PIC 16f873, se kterým jsem už něco dělal, ale zatím jsem neřešil dostatečně velké úložiště dat, do ramky to nechci, aby si to pamatoval co změřil i po výpadku napájení, elegantní a levná by byla SD karta, ale tu jsem programátorsky ještě neobsluhoval, tak se mi do toho z časových důvodů moc nechce. Proto jsem se ptal, zda někdo neměl swtejný nápad, který by byl dotažen o kousek dále.

Microchip ponuka zdarma kniznicu (v zdrojakoch) pre FAT16/32, rozbehanu
prave na SD karte. Funguje pre rady PIC18 a vyssie, samozrejme treba
pouzit chip s trochu vacsou pamatou - spotreba je cca 20kB FLASH / 2kB
RAM. A hovorim o C-cku, v asm by to uz neprogramoval asi ani J.B. :-)

p.s. pouzivam to na dsPIC33, zatial bezproblemov.