OT: Thunderbird a obrazky v tele zpravy

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Čtvrtek Září 11 12:52:20 CEST 2008

Mě se to zobrazuje v TB přesně tak jak chcete, takže se to dá asi někde
normálně nastavit. Obrátil bych se na fórum na www.czilla.cz, kde vám
většinou někdo odpoví během pár minut/hodin.

OH

Petr Tošovský napsal(a):
> Zdravim zdejsi spolecnost.
> Obracim se na vas s jednim dotazem trosku mimo, ale myslim ze nas tu
> hodne pouziva Thunderbird, tak by snad nekdo mohl poradit. Moje teta ted
> po odchodu do duchodu nakoupila PC a jako email klienta jsem ji tam dal
> Thunderbirda. Bohuzel ma problem ktery podle me ma celkem logicke
> zaklady a mel by jit resit ale nevim jak. Pouzivali pry v praci Lotus a
> ten kazdy email s obrazkovou prilohou zobrazi tak ze obrazky byly na
> konci mailu za textem, pokud rozliseni okna zpravy nestacilo na obrazek,
> [...]

Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |