RE: Prieskum spotreby v domacnosti, bolo: znovu Solarni clanky

Petr Zapadlo zapik@email.cz
Čtvrtek Září 11 10:39:18 CEST 2008

> Od: Serych Jakub <Serych@panska.cz>
> Předmět: RE: Prieskum spotreby v domacnosti, bolo: znovu Solarni clanky
> Datum: 10.9.2008 21:58:57
> Kdyz signal privedete na nejakou masinu s Linuchem a nakonfigurujete a
> pustite si na nem RRDtool http://oss.oetiker.ch/rrdtool/, mate krasne grafy s
> celkem minimalni namahou.

Dobrý den

tak nějak jsem to měl vymyšlené, jen k tomu potřebuji malé zařízení, které bude sbirat data, aby mi nemusel pořád běžet počítač.
Prostě aby když zapnu PC, tak si stahlo data z posledního období z snímacího zařízení a sežvýkalo je do grafů.
Snímací zařízení by si mělo pamatovat data tak z cca posledního týdne.

Přemýšlel jsem to postavit kolem PIC 16f873, se kterým jsem už něco dělal, ale zatím jsem neřešil dostatečně velké úložiště dat, do ramky to nechci, aby si to pamatoval co změřil i po výpadku napájení, elegantní a levná by byla SD karta, ale tu jsem programátorsky ještě neobsluhoval, tak se mi do toho z časových důvodů moc nechce. Proto jsem se ptal, zda někdo neměl swtejný nápad, který by byl dotažen o kousek dále.

Díky

Zapik