Ucinnost transformatoru bylo Trafa od SOS?

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Středa Září 10 22:52:59 CEST 2008

Ako som uz pisal, je tu spusta schopnych ludi (Vas tiez povazujem za jedneho
z nich). Mnohym z nich by ich rozne tituly vydali na cely riadok. No ani
jeden (okrem Vas) to nerobi - nemaju to zapotreby. Nikdy ste sa nad tym
nezamysleli preco ? Proste v tejto (dost zvlastnej (myslene v dobrom!)
komunite sa berieme tak nejak "rovnocenne" a nikto nepotrebuje machrovat
pred ostatnymi nejakymi titulmi (ci uz skutocnymi alebo vymyslenymi). Podla
mna ani Vam to skutocne netreba. No napriek tomu nas "trapite" tym zvlastnym
podpisom pravidelne uz ani neviem odkedy. Ucel nechapem. Pravidelni
ucastnici Vase kvality poznaju z mnohych prispevkov. Ci treba na novych (ci
nahodnych) citatelov urobit dojem, ze ste cosi viac ako ostatni ?

A ked to potom okorenite kiksom, za ktory aj kazdy stredoskolak ci ucen by
mal vyletiet zo skusky tak je skutocne tazko sa udrzat a nezarypnut.

Tak asi tak. V predstave dobreho dalsieho spoluzitia tu v diskute
s pozdravom

                                                Milan  Mlynarčík