Prieskum spotreby v domacnosti, bolo: znovu Solarni clanky

Petr Zapadlo zapik@email.cz
Středa Září 10 21:53:18 CEST 2008

Zdravim

jelikoz mi nedávno doslo vyuctovani za elektriku a to bylo celkem nemile.
Navic je to temer presne rok, co se domácnost vybavila pocitacem ( ten  bezi
vetsinou cely den, na noc se ho snazim vypinat). V teto souvislosti ksem se
chtel zeptat, zda nekdo nevidel nejaky projekt, který by se zabyval
vytvarenim statistik odberu  podle bliknuti ledky u elektronických
elektromeru.
Ne za by to byla uplne slozita uloha, ale pokud nekdo uz neco takového řešil,
tak by to bylo jednodušší.

Díky

PS: Ze ma elektronický elektormer vse jiz ulozeno v sobe vim, jen se mi
nepovedlo najit zadný způsob jak to z nej dostat ven, proto se mi zda ze
prilepeni fototranzistoru na elektormer plastelinou je jedna se schudnych
cest jak mít prehled o okamzite a dlouhodobe spotrebe.

S pozdravem

Petr "Zapik" Zapadlo

--

Petr "Zapik" Zapadlo