Vyhlazovaci kondenzatory pro zdroj 24V/50A

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Září 10 21:12:00 CEST 2008

Kdyz jsem jeste placal na CBcku tak se davalo minimalne 4.000uF na kazdy
odebirany amper.

Nicmene pokud to chces presne tak bys musela vedet jake pozadujes
zvlneni pri jake spotrebe a take jake ma parametry kondenzator.

Jinak posledni zdroj co jsem delal tak jsem osazoval k 160W/24V toroidum
kondy 86.000uF/50V viz.
http://www.cncnet.info/image/200512182238_051218_222424.jpg

a skoro se to bojim zapinat - vzdycky mam pocit ze ta bedna skoci ze stolu.

Radek Vicek