Prieskum spotreby v domacnosti, bolo: znovu Solarni clanky

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Středa Září 10 07:58:20 CEST 2008

Dobry den,

zaujimave je, ze prave vcera pri obede sme sa s kolegami rozpravali o
spotrebe elektrickej energie doma. Ked som povedal, ze nasa rocna
spotreba je cca 1500 kWh (dve osoby), tak kolega sa cudoval, ze je to
malo, ze on ma viac ako dvojnasobnu (tiez dve osoby). Ja platim cca 30 €
a on okolo 80 € mesacne. No a potom vysvitlo (to je doslova :-) ), ze
svieti halogenkami a bezia mu dve PC 24 h.

Tak by ma zaujimalo, ako je to u vas ostatnych. Prosim o dobrovolne
prispevky, napr takto:
Region(alebo mesto)	dom/byt	pocet osob	rocna spotreba.

Richard Kaliciak