Konektor Tektronix

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Úterý Září 9 13:43:02 CEST 2008

Hezke odpoledne,

    nevim jak jine osciloskopy, ale ten "muj" si zmeri odpor mezi zemi a
treti elektrodou na konektor. Pokud je tento obvod rozpojeny, tak
osciloskop uvazuje sondu 1:1. Pri jednom odporu vi o sonde 1:10 a pri
jeste jinem odporu je to sonda 1:100. Pri jeste dalsich odporech je to
opet 1:1 Presne hodnoty z hlavy nevim, jsou napsane v manualu k
osciloskopu a zkousela jsem, ze to tak opravdu je :-)

    Jen nevim, kde tento konektor splasit :-(

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz