LHC uz zajtra :-)

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Září 9 12:14:23 CEST 2008

Predpokladam ze ti ted pan doktor vysvetli ze vubec nechapes jak pracuji
profesionalove. Ja jsem v zacviku u jinych profesionalu a visici kabely
jsou vazne to posledni co by nekoho trapilo.  :-)

Kuprikladu vcera - nase zarizeni se sklada ze dvou casti a kazde ma sve
napajeni, kazde delal nekdo jiny, plany na to se davaly dokupi vic jak
rok. Vcera se zaclo propojovat a zjistilo se ze v planu maji obe
zarizeni (skladajici se asi ze 30 ruznych subsystemu) dve nezavisla
napajeni, ale paluba letadla poskytuje pouze jednu zasuvku, rozboceni
podle predpisu neexistuje, nesmi existovat a existovat nebude.
Takovehle veci mi mozek nebere. Jak kdyz druzicim zapomenou odstranit
drevene spalicky blokujici solarni panely ...

Tosa