Konektor Tektronix

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Úterý Září 9 11:03:05 CEST 2008

Jsou tam videt plosky okolo BNC na oscilu.  Muj tip je ze to zkratuje zem na
jednu z plosek a podle toho, ktera to je se pozna sonda.

Saso, zkusil bych vzit odpor rekneme 1-10k (aby to nebylo natvrdo kdyby
neco...) a propojit postupne plosky na zem, jestli oscik neco pozna. Mozna
jezte pred tim zkusit ty plosky oproti zemi zmerit, na nejake muze byt
napajeni pro aktivni sondy...

PK