OT: Octave

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Září 9 09:42:41 CEST 2008

Diky za shrnuti soucasneho stavu od vsech zucastnenych. Ja pouzivam
Matlab uz asi tak 5. rok a zatim mne nezklamal, ale rad bych ho mel i
doma. Krokovani jak pisete samozrejme umi a prave zobrazeni promennych v
GUI je pri krokovani velka vyhoda, pokud jsou to pouze matice 1x1 jako
indexy cyklu tak je krasne sleduji behem ladeni.
Vypada to ze Octave jeste nedozral do takove podoby jak by bylo potreba.
ovladani z prikazove radky je vyborne, ale odladeni skriptu si v tom moc
predstavit neumim. Mozna je to tim na co je clovek zvykly.
No nic, studentska verze Matlabu stoji $100, tak to asi bude lepsi
varianta jit touto cestou.
BTW Campus licence Matlabu jsou fajn, ale je tu hacek v tom ze plati
pouze na ucebny university, studenti nesmeji vyuzit Matlab na vlastnich
pocitacich.

Tosa