RE:Mala vrtacka, frezka, bruska do ruky ?

k.novo k.novo@seznam.cz
Úterý Září 9 09:27:43 CEST 2008

Pro zajimavost
Nedalo mi to a pro zajimavost jsem poptal sadu  ESP500 v CR, neni skladem, ale s radosti mi ji objednaji za 45.300 bez DPH s tim, ze bude za cca mesic. Dodavatel z USA mi ji posle zdarma do 7dni a zaplatim 1168$

>Pokud chcete kvalitu tak frezky od Nakanishi, ale cena v CR je tropicka
40-50k Kc za motor, zdroj, a drzak , nicméně v USA sezenete tak za 1200$ viz
napriklad zde

http://cgi.ebay.com/NSK-ESPERT-500-STANDARD-SET-BRUSHLESS-HAND-GRINDER_W0QQi
temZ230268920124QQihZ013QQcategoryZ104240QQtcZphotoQQcmdZViewItemQQ_trksidZp
1742.m153.l1262

Jde o naprosto profi stroje, motory 140 - 200W, toci 1000 az 50.000 naprosto
bez vybraci, lze dokoupit prevodovku 1/4, rada sastvcu a nastroju mají i
strojírenskou radu pro upnuti na velky stroj ci CNC. Mam jedinou vitku a to
cenu.

http://stores.ebay.com/OTTOMAN-JEWELRY-SUPPLY_NSK-HAND-WORK_W0QQfsubZ11