OT: Octave

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Září 9 08:40:46 CEST 2008

> Toto stale nedokazem pochopit - je to interpreter, takze
> to nemoze byt ziaden strasny problem, navyse by sa to hodilo
> aj pri predvadzani studentom, ze by som im ukazoval krok
> za krokom.
>
> Richard Balogh

Zdravim, nemam zadnou praktickou zkusenost s matlabem ani s octave, krom toho
ze jsem si s obema chvili hral. Popravde nic v tom neumim.
A ted do toho informace ze jste pedagog, ktery to prednasi studentum.
Nevedel byste o nejake spise na octave orientovane ucebnici, skriptech, nebo
necem podobnem? Rad bych se o tuhle znalost obohatil.

Chci to pouzivat doma, a na linuxu, tj. komercni matlab pro win provozovat
nebudu.

Diky