Grafická karta

Milan Horák konference@stranger.name
Úterý Září 9 06:53:48 CEST 2008

Zdravím,

měl jsem ještě nedávno také desku s PCIe v1.0a, konkrétně MSI K8N-Neo3
(MS-7135), a řešil jsem stejný problém s kartou Gainward BLISS 8866 -
8600GT PCIe 512MB DDR3. Na netu jsem se postupně dostal k tomu, že 8xxx
řada nVidií by měla fungovat v PCIE v1.0a a 9xxx řada, že spíše ne. Nakonec
mi stejně nezbylo než to risknout. A povedlo se. Takže tak.

Milan