OT: Octave

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Pondělí Září 8 20:25:41 CEST 2008

Co nám vyprávěli ve škole tak Octave nic moc - prý např. spadne při
použití FFT s počtem bodů jiným než 2^N.

Maple je hodně podobný Derive pod DOS, jehož osekanou verzi lze nalézt v
grafických kalkulačkách od TI. Maple prý šel hodně dolů po té co ho
předělali pod Javu. Hlavně co se týče po částech spojitých funkcí tak je
to bída a novější verze paradoxně nezvládne to co zvládla ta starší.
Jinak část jádra Maple používá Matlab a naopak. Větší problém vidím v
tom, že pro oba programy existuje nenulová množina úloh, kdy buď selžou
(lepší varianta) nebo vyhodí nesmyslné výsledky (horší varianta).

OH

Petr Tošovský napsal(a):
> Zdravim spolecenstvo.
> Poradil by mi nekdo kdo se orientuje v open source jaky je stav programu
> Octave a jeho pouzitelnost jako nahrady pro vypocty misto Matlabu (kdyz
> neuvazuji toolboxy a Simulink)? Rad bych k Octave mel pokud mozno GUI
> (zobrazeni promennych, historie, zobrazeni vice upravovanych skriptu
> atd.), ale nic pouzitelneho jsem nenasel, pouze nejaky Workshop a Octave
> GUI, popravde dost paskvily. Je neco pouzitelneho?
> Existuje i nejaka nahrada pro analytickou matematiku (program Maple apod.)?
> Diky za tipy

> [...]

Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |