Ponorka Ruche 1NG

raven raven@wo.cz
Pondělí Září 8 19:52:00 CEST 2008

Diky za vsechny rady.
S vodojemem problem neni. Ten ma cca 440 l. Proste pustim centralu a
doplnim. Slo me jen opravdu o pohodlnou cerstvou vodu na "kafe". A pak
taky v zime, kdy je vodojem vypusten... Pred casem jsem uz neco zkusil s
predradnymi odpory.Jak nekdo doporucil, budu pokracovat v tomto smeru. O
ucinost a vlastni vykon cerpadla me v tomto pripade nesejde.
Jeste jednou diky.

S pozdravem Raven

At 08 Sep 2008 15:51:48 +0200 Jaroslav Buchta wrote:
> Me by prislo jeste jednodussi, udelat dostatecne velky vodojem, nebo
koupit
> ponorne rotacni cerpadlo...

elektromotorem? ;-)