Technick? pot??e s HDD

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Září 7 21:06:52 CEST 2008

Zdravim,
  tim si prave nejsem uplne a zcela jist. Vim, ze jeden pomerne nedavno
rozebirany disk (tak 5 - 8 let stary) mel ze spindle motoru vyvedene krome
obvykleho vinuti jeste 2 tenke draty, ktere vedly do elektroniky na jine
misto nez do budiciho obvodu (a dokonce na tom paskovem vodici vedly
oddelene dosti sirokou mezerou). Sice jsem to uz neanalyzoval hloubeji,
ale domnival jsem se, ze to je prave index sensor. Pak by to vysvetlovalo
nutnost spravneho natoceni i v pripade jedine hlavy.
  S pozdravem Pavel Troller