Jaky delic pro AD prevodnik

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Září 7 16:59:56 CEST 2008

Ahoj,

len tak na doplnenie. Neviem aku kapacitu maju Tvoje akumulatory NiMH, ale
zatazit ich delicom 2x 4k7 je naozaj vyhra... K tomu pride spotreba LE33 a
MCU. A hlavne vybijacia charakteristika. Ale to je iba moj uhol pohladu.

A.

p.s.: Hlavne si nezabudni zapnut vhodne LVD a reset...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Petr King
Sent: Sunday, September 07, 2008 3:13 PM
To: HW-news
Subject: Re: Jaky delic pro AD prevodnik

Panove diky za peknou diskuzi,
zrejme tedy asi opravdu sahnu po delici 2x 4K7 a bude to... proud do 5mA
mi nevadi, bude to levne, rychle a jak jsem vycetl, zrejme i stabilni,
je pravda, ze u techto vyssich hodnot byva tolerance v radech ohmu, cili
pro muj pozadavek - zjisteni kritickeho napeti u NiMh akumulatoru a tim
oznameni nutnosti jej nabit to postaci.
Asi by bylo zbytecne, komplikovat si zivot nejakym dalsim IO stabilizatorem.
Jeste dodam, ze jako referenci pouzivam napajeci napeti a ve zdroji je
osazen low-drop LE33, se kterymi mam dobre zkusenosti co se tyce
presnosti a stability. Jen doufam, ze mi s vystupnim napetim nebude
prilis hybat zatizeni dalsimi prvky, ktere na desce jsou, pak by
zamyslena presnost asi uplne ztratila vyznam a musel bych pouzit nejakou
samostatnou referenci , napr. 2,5V jak jsem puvodne zamyslel, v
pouzdrech TO-92 je dnes moc pekny vyber.

Petr