Svetelny ekvivalent LED voci ziarovke

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Září 7 15:12:32 CEST 2008

 7.9.2008, 14:50:09

V soucastne dobe resim podobny problem, nahrada zarovky 25W v signalni
svitilne na jachte. Nakonec to vypada na vlastni sestavu misto nejake
komercne dostupne veci.
Problemy u tech komercnich cinskych veci jsou v zasade dva, prvni je
velka zavislost svitivosti i na male zmeny napajeciho napeti, druhy
problem je choulostivost na jakykoliv bordel v napajeni, v autech ty
cinske LED zarovky udajne dosti odchazi.
Pokud jde o svitivost, delal jsem mereni pomoci fotaku, pro zhruba
stejne fotky bylo treba pri nasvetleni sceny jiz zminenou zarovkou 12V
25W casu 0.8 s, pri nasvetleni led zarovkou ** cca 2.5s

**
12V 0.08A

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz